Wszyscy kojarzmy znanego dziennikarza, prezentera i konferansjera Macieja Orłosia. Z wielkiego ekranu telewizyjnego w wrześniu zeszłego roku postanowił przenieść się do wirtualnego świata otwierając swój własny kanał na popularnym serwisie społecznościowym Youtubie. Jego kanał powstał dzięki sieci partnerskiej Video Brothers, współpracy z producentami Orłoś Studio i Agencją Show Central. Jeden z najpopularniejszych w Polsce dziennikarzy stał się częścią społeczności digital influencerów. Kto z naszych Czytelniczek śledzi już kanał Okiem Orłosia? Jeżeli go nie znacie kilka ciekawostek na jego temat odnajdziecie w naszym artykule.

Widzowie online

Czasy, w których całymi rodzinami siadaliśmy przed szklanymi ekranami telewizorów mijają i to bezpowrotnie. Nic więc dziwnego w tym, że gwiazdy telewizji takie jak Maciej Orłoś postanawiają przenieść swoją działalność do Internetu. Widzowie online stają się cenna grupą docelową, do której warto docierać i mieć z nią kontakt. W przeciwieństwie do starych mediów (gdzie zalicza się telewizje) Internet daje możliwość dwustronnej komunikacji, jaka jest na wagę złota. To dzięki niej można wsłuchać się w głos widza i wejść z nim w dyskusję.

Producentką nowego kanału Macieja Orłosia została jego żona. Liczba osób obserwujących kanał wciąż rośnie. Latem zeszłego roku było ich 70 tysięcy, a wśród nich widzowie w różnym wieku od nastolatków po osoby dojrzałe. Oznacza to, ze Maciej Orłoś wzbudził całkiem duże zainteresowanie swoim nowym profilem działalności.

Jakie tematy znajdziesz na kanale Orłosia?

Okiem Orłosia to kanał, gdzie podejmowane są wszelkie ważne i ciekawe tematy. Od mody na wegetarianizm, przez kwestie poziomu zarobków u kobiet i mężczyzn w Polsce po ewoluuje w nowoczesnym sposobie płatności kartą zamiast gotówką. Maciej chętnie podejmuje współprace przy tworzeniu swoich programów z znanymi markami jak np. Mercedes oraz zaprasza do dyskusji interesujących gości, takich jak gwiazdy Internetu pod postacią znanych i lubianych influencerów oraz youtuberów. Co ciekawe, dzięki relacjom live oglądający mają możliwość zadawania pytań jego gościom na żywo. To udogodnienie, o którym moglibyśmy zapomnieć w przypadku tradycyjnej telewizji. Maciejowi Orłosiowi wyraźnie zależy mu na komunikacji z obserwatorami i robi to w prawdziwie profesjonalny sposób. Korzystając z możliwości realizacji wspomnianych relacji live, czyli na żywo ma okazję śledzić na bieżąco reakcje oglądających podczas realizowania poszczególnych materiałów i na nie szybko reagować. Dzięki temu program angażuje publikę i pozwala jej stawać się jego integralną częścią.

Słynny dziennikarz skupia się na solidnym budowaniu marki osobistej w sieci i trzeba przyznać, że całkiem nieźle mu to wychodzi. Poszczególne nagrania są realizowane w bardzo modnej warszawskiej Hali Koszyki, dzięki czemu prowadzący zyskuje jeszcze większy rozgłos. Znany z Teleexpresu prezenter od zeszłego lata podbija sieć i nie zamierza z tej działalności rezygnować. Nie przekraczając granic dobrego smaku nadal budzi spore zainteresowanie, które ma szanse przełożyć na rosnące zyski. W końcu kanał na Youtubie to doskonały pomysł ba biznes w czasach, gdzie komunikacja internetowa to prawdziwy must have biznesu.

Jeżeli nadal nie miałyście okazji zobaczyć programu Okiem Orłosia zapraszamy do jego odwiedzenia tutaj – https://bit.ly/2Im9TWN