Kobiety planujące ciąże powinny wyjątkowo o siebie dbać, spożywać różne witaminy, preparaty uzupełniające, czy jeść zdrową żywność. Jeżeli chcesz się upewnić czy jest to zdrowe i potrzebne dla zdrowia, możesz skonsultować się z lekarzem.

Kilka preparatów uzupełniających:

– preparaty mineralno-witaminowe (najlepiej dla mam planujących lub będących w ciąży) – zalecana dawka 1 tabletka dziennie, aby pokryć dzienne zapotrzebowanie na ważne składniki odżywcze. Stosować je warto cały czas.

– kwas foliowy- spożywaj go nawet 3 miesiące przed planowaniem dziecka. Najlepiej do 12 tygodnia ciąży lub dłużej.

– witamin B compostium – dla lepszego humoru i poziomu energii. Sprawdź, czy twój preparat uzupełniający nie zawiera jej. Bo zbyt duża dawka może nie dać Ci zasnąć.

– wapń – niezbędny do budowy kości. Spożywaj raz dziennie z magnezem, aby mieć, zdrowe kości.

– witamina D – pomaga w przyswajaniu wapnia. Preparat uzupełniający witaminy D szczególnie w okresie zimy lub jak nie wychodzisz na dwór.

– żeń-szeń syberyjski – super w chwilach stresu. Przyjmuj, ile zechcesz, aby tylko mniej się stresować.

– niepokalanek mnisi (pospolity) – dobry, uniwersalny regulator żeńskich hormonów. Przyjmuj go minimum trzy miesiące, jeśli twoja równowaga hormonalna została zaburzona.

Każdy z tych preparatów można kupić bez recepty i wiele Kobiet w okresie rozrodczym je spożywa i naprawdę działają rewelacyjnie na samopoczucie, zdrowie i rozwój dziecka.