Nie masz ochoty na seks? Sprawdź swoją dietę

nie-masz-ochoty-na-sex

Dieta, która zwiększa ochotę na seks

Dieta jest bardzo ważnym elementem wpływający na zwiększenie lub zmniejszenie popędu seksualnego. Istnieją produkty, których spożywanie w nadmiernych ilościach może osłabić libido. Jednak są też takie, które działają na wzmocnienie ochoty na seks, wpływają lepiej na produkcję hormonów płciowych, ułatwiają erekcję i wspomagają produkcję spermy. 

Do osłabienia popędu seksualnego przyczyniają się:

– nadmiar alkoholu

– kofeina zawarta w kawie lub cola

– teina zawarta w herbacie

– otyłość i nadwaga

Do poprawienia popędu seksualnego przyczynia się:

– chude czerwone mięso

– drób

– brązowy ryż

Wszystkie te produkty zwierają dużą ilość cynku, która rewelacyjnie sprawdza się do produkcji hormonów płciowych. Niedobór zaś minerałów może nawet prowadzić do impotencji.

Dieta korzystna dla zwiększenia libido powinno zawierać również selen, mangan, witaminę Ę, fitoestrogeny, arginina czy kwasy tłuszczowe.

Selen rewelacyjnie wpływa na jakoś spermy. Minerał ten pomaga również utrzymać zdrową skórę i włosy, wraz z witaminą E super wpływa na serce i wątrobę. Selen jest ważny dla wzrostu. Znajdziesz go w: otrębach, brązowym ryżu, płatkach owsianych, czosnku, śledziu, sardynkach i brokuły.

Cynk jest jednym z ważniejszych składników stymulujących produkcję spermy. Niedobór tego składniku. Brak cynku może powodować impotencję, a nawet zaburzenia z niepłodnością. Cynk jest niezbędny do utrzymywania zdrowej skóry, chroni przed rodnikami i wspomaga wątrobę. Znajdziesz go w: brązowym ryżu, małżach, drobiu, chudym mięsie czerwony, jajach lub pestach dyni.

Fioestrogeny to związki chemiczne zawarte w roślinach. Wpływają na pracę jajników, hamują guzy nowotworowe. Mają wpływ na obniżenie cholesterolu i ciśnienia krwi, spowalniają starzenie się skóry, usprawniają pracę mózgu i wzmacniają koncentracje. Znajdziesz go w: produktach sojowych, fasoli, jabłkach, nasiona słonecznika, żyto, owies, ziarnach soi.

Tego typu produktów nie powinny zbyt wiele jeść kobiety w ciąży, matki karmiące, czy kobiety po przebytym raku piersi.

Arginina jest to aminokwas, która odpowiada za ruchliwość plemników. Znajdziesz ją w: jajach, chudym mięsie, orzechy, nabiał, nasionach strączkowych.

Witamina E jest idealnym przeciwutleniaczem. Chroni nas przed wirusami a plemniki przed szkodliwymi czynnikami. Witamina ta wpływa dobrze na krążenie i regeneracje uszkodzonych tkanek. Znajdziesz ją w: oleju lnianym, pestek dyni, orzechach laskowych, migdałach, płatkach owsianych, nasiona słonecznika i oleju słonecznikowego.

Kwas tłuszczowy jest to niezbędna substancja odgrywająca kluczowa rolę podczas produkcji spermy. Znajdziesz go w: oleju słonecznikowy, oleju lnianym, orzechach laskowych, nasionach kukurydzy lub soi.

Stare porzekadło głosi „jestem tym co jesz” dlatego jeżeli chcesz długo cieszyć się zdrowiem i aktywnością seksualną to nie zapominaj w codziennej gonitwie o naszych wskazówkach.

Zapisz

Zapisz

Komentarze

  • Vicky

    Na mnie alkohol (w odpowiedniej ilości) raczej działa pobudzająco 🙂

    OdpowiedzVicky

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poprzedni artykuł

Zbliża się termin porodu. Co zabrać do szpitala? Wyprawka dla Ciebie i dziecka

Następny artykuł

Jak stylowo ubrać się na Wigilię ? Kilka pomysłów stylizacji świątecznych